Næste arrangement:
Lørdag d. 6. april og søndag d. 21. april 2024 kl. 11:00 - 14:00
+ lørdag d. 4. maj 2024 kl. 11:00 - 14:00

Indskydning af riffel på Skelhøje banen

Se flere arrangementer i kalenderen.

QR kode til MobilePay:  QR-kode_LemSognsJagtforening#24991.png

Jagtfeltskydning lørdag d. 16. september 2023 se resultat her
Jagtfeltskydningen 2024 er lørdag d. 21. september - se skydetider

Se billeder fra vores arrangementer i fotogalleri.

Vigtigt:
Fremover vil udsendelse af mail og sms fra Lem Sogns Jagtforening være baseret på de oplysninger, som står på medlemslisten via Danmarks Jægerforbund.
Dels har vi nu fået mulighed for at udsende mail og sms via forbundets hjemmeside, dels slipper vi for at bruge tid på at opdatere listerne manuelt.
Det kan være ret tidskrævende at holde de lister opdateret, da vi ofte ikke får besked når medlemmer skifter mobil nr. eller nok især mailadresse.
Og der er også en del ud- og indmeldinger, hvor det ofte glipper at få tilrettet i disse lister.
De ”nye” GDPR-regler stiller også ret store krav til hvilke oplysninger om medlemmerne vi gemmer på egen computer, og hvordan vi holder dem opdateret.
Det kan fremover køre helt automatisk, så vi kan koncentrere os om at huske at sende mail og sms.

Men det kræver, at jeres oplysninger til Danmarks Jægerforbund er korrekte. Derfor vil vi be jer om at tjekke disse oplysninger, og evt. opdatere dem, hvis de ikke er korrekte.
Det gøres ved at logge ind på medlemsnettet. Gå ind på https://www.jaegerforbundet.dk/ og klik på ”Medlemsnet” > Log ind med mailadresse og kode.
Har du ingen kode eller har glemt den, klikker du på ”Har du glemt din adgangskode” og du vil få tilsendt en kode på den e-mailadresse, som du har oplyst til Danmarks Jægerforbund.
Hvis du ikke har en valid e-mailadresse hos Danmarks Jægerforbund, er du nødt til at ringe til medlemsservice på  88 88 75 00 eller skrive til dem på medl@jaegerne.dk , og så vil de hjælpe dig videre, så du fremover kan logge ind.

Når du er logget ind, klikker du på ”Mit medlemskab” > ”Min profil”
Her kan du opdatere dine oplysninger, ændre adgangskode, tilmelde nyhedsbreve og downloade medlemskort og andet.

Hvis disse oplysninger ikke er opdateret, vil modtagelse sms og e-mail stoppe, da vi (heldigvis) ikke har mulighed for at rette i jeres personlige data hos Danmarks Jægerforbund.

Jeg er bevidst om, at for nogen vil dette virke lidt uoverskueligt, men for de fleste er det ikke så svært, mange af os dribler jo dagligt rundt på diverse hjemmesider, hvor der kræves valide e-mail og koder.
For jer der ikke kan finde rundt i det, vil jeg be jer søge hjælp ved en mere kyndig udi it-verdenen i jeres nærhed.
Har du ikke nogen til at hjælpe, vil jeg også gerne være behjælpelig i den udstrækning tiden tillader det.

Jeg undskylder for besværet, men ber jer tænke på, at I skal gøre det én gang (og selvfølgelig igen, hvis I ændrer tlf. nr. eller mailadresse)
Hvorimod jeg sidder med det ofte, da jeg får en del mails retur p.g.a. forkerte mailadresser + bruger en del tid ved ud- og indmeldelser.

M.v.h. Formand Ole Jensen - februar 2024

Hvis du har en profil på Facebook, bliv medlem af gruppen "Lem Sogns Jagtforening"

Facebook.jpg

Nyheder fra Danmarks Jægerforbund

12. apr. 2024
Med et selvstændigt medlemskab af verdens største naturbeskyttelsesorganisation sikrer DJ sig adgang til politiske drøftelser om f.eks. rødlister på globalt plan.
11. apr. 2024
Et stort internationalt studie gør op med myten om, at et industrialiseret og ensartet landbrug er den eneste måde at sikre fødevare til alle.
11. apr. 2024
Den danske naturbeskyttelse og naturgenopretning er nu helt afhængig af, at folketinget og regeringen træffer de nødvendige beslutninger.
9. apr. 2024
Sidste frist for indberetning af vildtudbytte og betaling af jagttegnsafgift var 1. april. Ønsker du at forny dit jagttegn for endnu en sæson, er vi inde i overtid.
9. apr. 2024
Droner med varmefølsomt kamera kan både redde liv og være et vigtigt redskab til bestandstælling.

Læs referater fra Kreds 2 her.

Læs nyheder fra Kreds 2 her.

Hvis du som medlem gerne vil have påmindelser om lokale arrangementer på mail eller sms, er det vigtigt du holder dine kontaktoplysninger opdateret på Jægerforbundet hjemmeside.