Lem Sogns Jagtforening er en lokal jagtforening for Højmark og Lem under Danmarks jægerforbund med ca. 120 medlemmer, men der er plads til mange flere.

I foreningen arrangerer vi lokalt skydninger, foredrag, grillaften, udflugter, klubaften, trofæaften og hvad vi ellers kan finde på. Vi arrangerer bl.a. også lokale rævejagter for alle vores medlemmer. Mange af vores aktiviteter arrangerer vi i samarbejde med Velling Jagtforening. Et rigtig godt samarbejde, som begge foreninger har stor glæde af. Se mere under Aktiviteter.

Du er lige velkommen i vores forening, om du ønsker at deltage i vores arrangementer eller ej.

Som medlem er du med til at styrke det vigtige jagtpolitiske arbejde, og har mulighed for indflydelse.

Som medlem modtager du også bladet Jæger 11 gange om året. I bladet Jæger finder du spændende jagtartikler fra ind- og udland, reportager fra diverse konkurrencer, interviews, våben- og hundestof, vildtplejeartikler, lokalstof og meget, meget mere.

Tøv ikke med at kontakte os, hvis dette har vakt din interesse, eller du har spørgsmål.

Med jægerhilsen
Lem Sogns Jagtforening